Dobro došli!

Kada sam bila mlada učiteljica, mijenjala sam kolegice u nizu škola, ponekad samo na  dan ili dva. U jednoj zagrebačkoj školi radila sam u svim nižim razredima. I tako 5 godina prije stalnog zaposlenja u školi gdje sada radim. Nije bilo lako, ali stekla sam vrijedno iskustvo u prilagodbi učenicima, roditeljima, ali i kolegama u zbornici.

 Svaka je generacija učenika bila drugačija, upečatljiva na svoj način, draga na svoj način i svaku ću rado pamtiti. Svakoj je trebalo pristupiti na njima prihvatljiv način, a danas je prilagodba važnija no ikad.  
Od onda je prošlo 20 godina, sada imam mnogo više iskustva, ali prije prijema svakog novog prvog razreda trese me ista trema. Kako započeti prvi dan? Što je roditeljima važno čuti na  roditeljskom sastanku, a što bismo mi željeli reći? Koje dodatne sadržaje ponuditi učenicima? Kako prilagoditi sadržaje, ali i kako prilagoditi sebe svakoj situaciji u odjelu koji vodimo? Kako organizirati izvanučionične sadržaje s kojima ćemo svi biti zadovoljni…
Neka DNEVNIK UČITELJICE  bude mjesto na kojem ćemo zajedno puno toga doznati, dobiti odgovore na mnoga pitanja, saznati za mnoge zanimljive sadržaje i natjecanja, izmijeniti mnoga iskustva… svaki dan, tjedan, kad god je to potrebno…
Budimo uz DNEVNIK tijekom cijele školske godine.

Oglasi

Komentiraj

