Zagreb-Zadar online na Učiteljskom vijeću

Tema nedavne sjednice Učiteljskog vijeća moje škole je bila Kako ostvariti međunarodnu suradnju?
Ravnateljica me zamolila da kolegama predstavim sve mogućnosti međunarodne suradnje što sam ja s  veseljem prihvatila.
Videokonferencije su specifičnost naše škole te je bilo posve logično da kolegama predstavim način na koji ih ostvarujemo.
U tome mi je pomogao kolega, profesor mentor Edin Kadić  iz zadarske Medicinske škole Ante Kuzmanića koji je bio nositelj niza videokonferencija, ali i projekata kao što su E-medica. Edin se javio Polycom stanicom direktno na našu sjednicu te kolegama objasnio prednosti takvog načina suradnje među učenicima širom svijeta.

Edinovo javljanje popraćeno je velikim odobravanjem i pljeskom. Na sjednicu se javila i profesorica Marinela Labaš iz Srednje škole za medicinske sestre Vrapče, naše prijateljske GLOBE škole.
Marineline riječi: „Pozdrav iz Vrapča!“ nasmijao je sve prisutneJ

Nadam se da će ovo potaknuti  moje kolege na primjenu ICT-a u nastavi, a ja ću im svakako u tome pomoćiJ

Oglasi

Komentiraj

