Razredne priredbe – prijedlog

Oduvijek sam bila pobornik razrednih priredbi na kraju školske godine. Iako nisu  obveza učitelja, iziskuju puno napora  svih sudionika, nekako obilježe i dovrše nastavnu godinu. Uvijek s veseljem i nikad nitko ne ode nezadovoljan.

Ove godine, odlučila sam se na drugačiji pristup…napravila sam s učenicima mali video uradak od 15 minuta. Snimila sam sve to na DVD, zajedno s filmom o školi, ali i slikama koje sam snimila u svom odjelu tijekom školske godine. 

Vrlo jednostavno, ali efektno. Pozvali smo roditelje i projekciju umetnuli u mali program. Na kraju je svaki učenik svojim roditeljima dao DVD sa svim snimljenim, a prethodno su na satu likovne kulture učenici sami napravi svoju naslovnicu.

Reakcije su bile super, no najviše mi je otkrio komentar jedne mame koja je rekla: Super! Tako je bilo odlično, imamo i uspomenu (DVD) za cijeli život, a djeca se nisu mučila učenjem teksta za neku predstavu tjednima….

Ta rečenica mi je otvorila oči. Zaposlenom današnjem roditelju možda je to zapravo draže….Zato, za drugu godinu spremam film, a učenici će biti glumci….. 🙂 Bez stresa, učenja napamet….

Treba se jednostavno prilagoditi novome vremenu….

Oglasi

Komentiraj

