Spirala učenja

U nekoliko idućih postova pokušat ću svim učiteljima prikazati dio onoga što smo mogli doznati u projektu Procesi učenja u kurikularnom pristupu.

 Projekt su organizirali i provodili Agencija za odgoj i obrazovanje i k-education projektni ured Zagreb, koji djeluje po nalogu Saveznog ministarstva nastave, umjetnosti i kulture Republike Austrije i udruge KulturKontakt. Na projektu je sudjelovalo 25 učitelja, nastavnika i stručnih suradnika.

Danas….SPIRALA UČENJA

Ingrid Salner-Gridling

Odrediti cilj učenja

Što želim znati/moći? Zašto to želim znati/moći? Što se učekuje?

 

Organizirati učenje

Koliko vremena želim/smijem utrošiti?

Koji su mi materijali/mediji na raspolaganju?

S kim želim surađivati? Tko mi, ako bude potrebno, može pomoći?

Razvrstati postojeće znanje

Što već znam/mogu i kako mi to može pomoći u učenju?

Koje znanje/koje vještine su preduvjet za učenje (i još ih eventualno moram usvojiti)?

Odrediti rutu učenja

Što mi treba? Gdje mogu dobiti važne informacije?

U koje pojedinačne ciljeve mogu podijeliti svoj zadatak? Što je moj prvi korak? Koji koraci slijede?

Uživati u uspjehu

Što sam novo naučio/naučila?

Koje sam znanje/vještine produbio/produbila?

 

Pogled unatrag

Što mi je bilo teško? Što želim još bolje naučiti?

 

Krenuti prema novom cilju učenja

Oglasi

Komentiraj

